سخنی در مورد اظهارات اخیر علی مطهری

                                              بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی در حالی شکل گرفت که بصیرت مردم ایران روز به روز بیشتر شده و به حدی رسیده که دیگر می توانند تشخیص دهند حق چیست و باطل کدام  است.وآنقدر رشد یافته هستند که خود جوش و بدون تعلیم قبلی تمام اعتقادات خود را در قالب شعار بر سر دشمنان فریاد زده و گاهی نیز به سبب دلسوزی با حرف های خود خواص به خواب رفته را بیدار کنند.وکسی نمی تواند جلوی این موج سرشار از انرژی را بگیرد چرا که مقابله با ان یعنی نابودی.

مسلما کاری که مردم با بصیرت ابران در حرم امام در مقابل سکوت سنگین نوه امام که تنها نسبت او با امام امت است انجام دادند نه تنها مخالف ازادی بیان نیست که برعکس عین آزادی بیان امتی است که هدفشان گره خورده در اهداف امام عزیزشان است.و اگر بخواهیم این حادثه را از پیش تعیین شده و منسوب  به رئیس جمهور منتخب مردم بدانیم توهین به بصیرت و فهم مردم است.

آیا به اعتقاد اقای مطهری فتنه ای که امثال موسوی و کروبی در جامعه ایجاد وقصد تخریب ریشه های نظام را داشتند با تلاش های شبانه روزی رئیس جمهور منتخب در راه رشد و شکوفایی ایران برابر است؟آیا استکبار جهانی بلندگویی رساتر از شما نیافته است؟

آقای مطهری به عقیده شما کسی که علاوه بر سکوت در مقابل سران فتنه در هر جلسه ای همراه آنها شده ودر جشن ها و عروسی ها(مثل عروسی فرزند میردامادی)هم سفره دشمنان نظام و رهبری می شود با کسی که به نحوه مدیریت کشور انتقاد دارد یکسان است؟ این را مردم فهمیده اند اما خواص بی بصیرت(همچون علی مطهری و ... )نمی فهمند؟

آقای مطهری گفتند آقایانی که اصرار بر شبیه سازی حوادث امروز با صدر اسلام دارند در این اتفاق همچون عمر سعد و یاران او هستند که در روز عاشورا اجازه صحبت به نوه پیامبر را ندادند. ایشان اگر خیلی سطحی خطبه های آقا در روز 14 خرداد را مرور نمایند خواهند دید اولین نفری که بر تطبیق امور جاری کشور با صدر اسلام اصرار به حق دارند مقام عظمای ولایت هستند که همواره ما را به مطالعه صدر اسلام فرا می خوانند و از آن جمله خطبه های 14 خرداد است.وباید گفت شاید منظور اقای مطهری آقا نیست اما صراحتا در این یادداشت به رهبری اهانت کرده اند.وایشان و تمام یاورانشان مخصوصا حاضران در مرقد امام را اینچنین محکوم نموده اند.

ما معتقدیم او و هم دستانش در این شبیه سازی،مقابله با ولایت را به نمایش گذاشته اند،نه مردمی که فدایی ولایتند.و به این وسیله ابراز می داریم که ایشان را دیگر به عنوان نماینده خود  قبول نداریم و قاطعانه خواستار عذرخواهی ایشان از همه مردم ولایت مدار ایران هستیم. 

                                                                                             ۱۵/۳/۸۹

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد