مردان از همسران خود چه می خواهند؟

*وقتی در حال تعریف کردن ماجرایی هستم، پیوسته حرفم را قطع نکن تا جزئیات پیش پا افتاده را اصلاح کنی.

*درک کن که رویا پردازی مقدمه ای برای رسیدن به واقعیت است. رویاهای مرا پرورش بده. به شکلی که نیاز دارم از من حمایت کن تا به شخصی که می خواهم تبدیل شوم.

*هیچ مردی دوست ندارد وقتی احساس سردرگمی می کند؛ به او بگویند چه کار کند. وقتی می بینی در این حالت هستم، راهی پیدا کن که به آرامی به مسیر درست بازگردم

*مردان پسر بچه هایی هستند که تقریبا همیشه نیازمند توجه و اطمینان دوباره اند. مردان نیاز دارند همسرشان در کنارشان بنشیند. بدن هیچ دلیل خاصی به آنها محبت کند و به آنان اطمینان دهد که دوستشان دارد.

*به جای اینکه آرزو کنی می توانستی مرا تغییر دهی مرا همان طور که هستم و با تمام ویژگی هایم بپذیر.

*باورم کن، باورم کن، باورم کن.

*به من کمک کن تا قهرمان فرزندانمان باشم. از خوبی ها و کارهای درستی که انجام می دهم برایشان بگو و از کوتاهی و اشتباهاتم حرف نزن.

*وقتی به من می گویی به من افتخار می کنی، موجب توقویت و دلگرمی ام می شود.

*هر شوهری به تحسین و احترام مداوم نیاز دارد. البته می تواند مقداری از آن را در محل کار و از دیگران به دست اورد. اما بیش تر خواهان تحسین و احترام از طرف همسرش است.

*آزادم بگذار تا بهترین تصمیم و انتخاب را داشته باشم. سپس کنارم بایست و تماشا کن. اگر دائما به من بگویی چه کار کنم، احساس می کنم به من غر می زنی.

*وقتی از خودم انتقاد می کنم، وقتش نیست که تو هم از من انتقاد کنی.

*ای کاش برای انجام کاری که می خواهی در لحظه ای خاص انجام شود، اصرار نکنی، حداقل درک کن که آیا آن لحظه برای من هم زمان مناسبی هست یا نه.

*درک کن که چارچوب زمان بندی تو ممکن است با زمان بندی من یکسان نباشد.

*بپذیر کارهایی که من دوست دارم انجام دهم. در واقع از نوع "کارهای مردانه" است. وقتی مرا در حال انجام آن ها و لذت بردن می بینی، طوری نگاهم نکن که انگار همانند انسان های اولیه موجودی کند ذهن هستم.

*وقتی برای ورزش یا فعالیتی دیگر با دوستانم بیرون می روم، تو را فراموش نمی کنم. آیا زنان عاشق دریافت گل نیستند؟ مردان هم می خواهند زمانی با هم وقت بگذرانند. بدون این که مجبور باشند برای این چند ساعت دوری از خانم، هزار و یک دلیل بیاورند و جواب پس بدهند.

*وقتی به زمان بیش تری برای تنها بودن احتیاج دارم، به معنای این نیست که دوسست ندارم یا نمی خواهم تو در کنارم باشی . من فقط به زمان نیاز دارم تا بتوانم دوباره خودم را ساماندهی کنم.

*دائما بر اشتباهاتم تمرکز نکن. همان طور که موارد بد را به یاد می آوری، موارد خوب را نیز به یاد داشته باش.

*اجازه بده کارهای تعمیری را همان طور که می خواهم انجام دهم. اگر کارم کامل نیست و اشکال دارد، آن را کم اهمیت جلوه نده. از آن چه انجام داده ام تعریف کن.

*بیشترین چیزی که از تو می خواهم، تایید و قدردانی است. اگر تنها همین یک کار را برایم انجام دهی، از این که شوهرت هستم خرسند خواهی شد.

*وقتی از چیزی ناراحت هستی، درباره اش با من صحبت کن. نگذار ه بمبی تبدیل شود که بعدا منفجر می شود.

*اگر از تو می پرسم"مشکل چیست؟" به من بگو. درست نیست بگویی " هیچ" و بعدا از من توقع داشته باشی که چرا تو و مشکلت را نمی فهمم.

*سعی نکن به جای من نظریاتم را بیان کنی. به یاد داشته باش که من مرد هستم و مثل هر مردی دارای منیت پسر بچه ها و صرفا باید حرفم را بزنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد